Як організувати переїзд магазину

Причинами для переїзду магазину найчастіше є – необхідність розширення площі, перепрофілювання під торгівлю іншою групою товарів, вибір більш вдалого місця розташування, бажання заощадити, на орендній платі. При цьому важливо враховувати, що цей процес має свою специфіку і особливості. Зокрема, на відміну від офісного, переїзд магазину набагато складніший у плані підготовки та реалізації поставленого завдання. Тому бажано довіряти це професійним фахівцям, які мають певний досвід у цій справі і необхідну техніку. Замовити в Харкові послуги вантажників можна на сайті компанії “Грузчики Харьков”.

Переїзд торгової точки, специфіка вирішуваних завдань

Переїзд магазину, в першу чергу, відрізняється необхідністю більш ретельної підготовки. Тут потрібно враховувати такі моменти:

  • Спеціалізація;
  • Наявність швидкопсувних або специфічних товарів;
  • Обсяги товару, у торгових залах та на складі;
  • Особливості обладнання торгівлі та складність його збирання;
  • Габарити обладнання, що перевозиться, і товару;
  • Яка техніка потрібна і можливість зручного її під’їзду;
  • Ціна запитання.

Одним з найбільш складних завдань є – як швидко і легко зібрати речі для переїзду продуктового магазину. Тут потрібно враховувати термін придатності, в яких умовах і в якому обладнанні можна перевозити товар, особливо актуально для продуктів з коротким терміном придатності.
Другий важливий момент – як упакувати речі для переїзду і торгове обладнання. Як правило, з цією роботою можуть впоратися тільки кваліфіковані фахівці, які мають певний досвід, знання і професійний інструмент. Це пояснюється тим, що обладнання потрібно відключати від електроживлення, а на новому місці підключати. Холодильні вітрини і морозильні камери, повинні працювати в певному режимі, тому потрібно знати, як встановити програму або зробити так, щоб вона не збилася.
Розглядаючи, як правильно організувати переїзд, обов ‘язково потрібно брати до уваги, яка упаковка буде потрібна (короба, ящики, пакети, контейнери та інше), а також додаткове спорядження (ремені, стрейч плівка, скотч тощо). При упаковці, бажано маркувати тару, щоб знати, що де знаходиться і що в першу чергу розпаковувати.

Робоча сила. Тут теж є свої нюанси, які обов ‘язково слід враховувати. Обсяги та габарити обладнання. В першу чергу це стосується нерозбірних вітрин, шаф, морозильних камер. Кількість людей має бути такою, щоб вантажно-розвантажувальні роботи виконувалися максимально швидко, акуратно, і ніхто при цьому нікому не заважав.
Останній важливий момент – це правильне складання договору з підрядником. У ньому повинні бути відображені всі важливі моменти, починаючи з термінів виконання робіт, кількості задіяних людей і техніці, і закінчуючи вартістю товару, його переліком і оплатою послуг.
Звернувшись до спеціалізованої компанії, досвідчені менеджери завжди підкажуть, як організувати переїзд магазину з мінімальними витратами, і з гарантією цілісності та збереження перевезених речей і матеріальних цінностей.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Обратный звонок


Оставьте номер Вашего телефона и мы перезвоним Вам!