Як правильно організувати переїзд складу, і що для цього потрібно

Розширення бізнесу, розвиток виробництва, перепрофілювання сфери діяльності, оптимізація робочих процесів, це тільки невеликий перелік основних причин, з яких може знадобитися зміна складського приміщення. Процес це досить відповідальний і має свої особливості. Тому щоб правильно організувати переїзд складу, найкраще звернутися до професіоналів – в спеціалізовану мувінгову компанію. У Харкові це зробити, на максимально вигідних умовах, можна звернувшись в компанію Грузчики.KH.UA.

Переїзд складу, з чого починати і як правильно організувати

Слід розуміти, що даний процес дещо відрізняється від офісного та квартирного переїзду. Це обумовлено тим, що тут потрібне транспортування великих партій товару, який потрібно акуратно скласти, упакувати в відповідну тару, наприклад, європоддони, і завантажити в машини. Для цього необхідно використання спеціальної складської техніки, ракли, навантажувачі, штабелери і так далі.
Ще один важливий момент – як буде здійснюватися переїзд зі своїм складським обладнанням (стелажні конструкції) або на новому місці будуть встановлені інші. У першому випадку, буде потрібно розбирання стелажів і їх монтаж на новому місці.

Основні етапи складського переїзду

Тепер перейдемо безпосередньо до самого процесу, і до того, з чого почати переїзд. У першу чергу необхідно визначитися з найбільш відповідними термінами, вибрати дату і чиїми силами будуть виконуватися основні роботи. Навіть якщо на складі працює достатня кількість вантажників, організацію всього процесу краще довірити кваліфікованим фахівцям. Вони в першу чергу складуть план виконання робіт, а також зможуть підібрати найбільш відповідний транспорт і грамотно організувати і проконтролювати виконання всіх робіт.
Розглядаючи питання, як провести успішний переїзд складу, дуже важливо правильно підібрати дати, що б на цей час не планувалися масштабні поставки товару, а також велика кількість клієнтів. Тому найкращим часом будуть вихідні або святкові дні. Далі потрібно завчасно спланувати, що і де буде розміщуватися на новому складі. Це необхідно для того, щоб потім не займатися зайвими перестановками і переміщенням продукції.
Складати товар потрібно відповідно до артикулів, якщо вони не зазначені на тарі, в якій будуть транспортуватися, то обов ‘язково слід все підписувати. Це допоможе все правильно розставити і скоротить час на проведення інвентаризації після переїзду складу.

Ще один важливий нюанс, при розборі варіантів як перевезти склад – це юридичне оформлення. На весь комплекс робіт повинен бути складений відповідний договір, в якому зазначаються всі основні моменти, починаючи від переліку товару, термінів виконання робіт, і закінчуючи кількістю задіяних людей і транспортних засобів.
Важливо – інвентаризацію (переоблік) складу найкраще виконати безпосередньо перед переїздом і відразу після нього. При цьому обов ‘язково повинен бути відповідальний представник, від мувінгової компанії.
Розглядаючи, як правильно організувати переїзд складу, не можна обійти стороною технічну частину питання, тим більше, що сьогодні, практично всі складські коплекси оснащені комп ‘ютерною та офісною технікою. Тому для її відключення, демонтажу і упаковки, а надалі для установки і комутації на новому місці повинні бути залучені кваліфіковані фахівці.
У цій статті, ми розглянули основні особливості того, як організувати переїзд складу в оптимальні терміни і з найменшими втратами для компанії, чому краще звертатися до професіоналів, що спеціалізуються на наданні подібних послуг.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Обратный звонок


Оставьте номер Вашего телефона и мы перезвоним Вам!