Як правильно передати вантаж клієнту

Послуги вантажоперевезень популярні в Україні тому що можна доставити вантаж в будь-яку точку країни за прийнятною ціною. При цьому українці часто переїжджають, особливо в межах великих міст. Не у всіх є час і можливість займатися таким заходом, тому компанії почали надавати послугу переїзду під ключ. Розповімо як здійснити переїзд в Харкові і перевезення вантажу клієнту таким чином.

Перший етап: підготовка вантажу

Необхідно переконатися, що вантаж правильно запакований і відповідає вимогам транспортування. Про актуальні правила і розміри варто поцікавитися у представників компанії перевізника. Якщо ви не хочете упаковувати перевозяться предмети самостійно, цю послугу можна замовити у підрядника. Упаковка повинна надійно захищати вантаж і зберегти його до місця вивантаження. Використовуються як м’які пакувальні матеріали такі як стрейч і пупирчатая плівка, так і дерев’яні лати.

На етапі відправки потрібно визначитися з пунктом видачі: у філії компанії або доставка додому.

Етап другий: документи, необхідні для перевезення вантажу

Якщо ви визначилися з компанією і способом передачі вантажу, наступним кроком буде оформлення договору про транспортування. При цьому експедитору на шляху до адресата потрібно буде мати при собі такі документи як ТТН і договір про перевезення. Якщо товар – це продукти також необхідно при собі мати санітарний паспорт.

Етап третій: прийом товару

По приїзду в вказане місце одержувач товару повинен буде оглянути його на предмет пошкоджень. У деяких випадках відбувається переважування.

Зазвичай обов’язки щодо збереження товару лежать на фірмі-перевізнику і водія. Бувають і випадки втрати вантажу при перевезенні або його псування.

Що робити якщо вантаж загубився?

Відповідальність сторін визначається договором про перевезення, як правило, втрата вантажу повністю лягає на плечі перевізника. В такому випадку врегулювання ситуації відбувається згідно із зазначеними умовами. Якщо не було обумовлено інше, то грузоперевозчик повністю компенсує вартість вантажу. У разі якщо втрачена лише частина саме вона і компенсується. Клієнт також може зажадати компенсацію витрат на поїздку.

Якщо компанія не хоче вирішувати суперечку між сторонами і відмовляється від відповідальності можна подати в суд. Якщо перевізник не причетний до втрати безпосередньо, то він може уникнути фінансових виплат або частково оплатити клієнтові пеню. Найчастіше такі питання вирішуються без суду тому що компанії дорожать репутацією, а втрата імені може означати більше ніж сума компенсації.

У разі псування вантажу при розвантаженні складається акт в якому вказується кількість, що пошкоджено, опис пошкоджень. Документ підписується водієм та іншими сторонами. Можливий такий результат при якому компанія відмовиться відшкодовувати збитки, тоді потрібно скласти претензію. Цей документ повинен містити предмет спору, вимоги, докази провини, посилання на нормативні документи. За рахунок нього можна мирно вирішити питання псування вантажу.

Якщо справа все ж дійде до суду, то процес може затягнутися. З цієї причини варто розглядати можливість страхування вантажу ще при відправці. Це захистить від непередбачених витрат з вашого боку.
Всі нюанси відправки і правила передачі вантажу клієнту повинні обговорюватися між відправником і отримувачем і на етапі укладання договору про перевезення. Клієнт повинен розуміти зону своєї відповідальності, щоб у разі виникнення непередбачених обставин їх можна було швидко врегулювати.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Обратный звонок


Оставьте номер Вашего телефона и мы перезвоним Вам!