Як правильно перевозити пластикові вікна

При склінні квартири, будинку, дачі, офісу, балкона, лоджії та інших об’єктів все частіше використовуються металопластикові конструкції. По-перше, вони більш довговічні, ніж вироби з дерев’яними рамами. По-друге, не вимагають спеціального догляду – їх не потрібно щорічно фарбувати. По-третє, металопластикові вікна оснащуються функціональною фурнітурою, завдяки чому ними зручно користуватися.
Купуючи такі вироби, покупці найчастіше довіряють їх доставку продавцю. Але в ряді випадків перевезення пластикових вікон здійснюється самостійно. Це актуально, наприклад, якщо у покупця є власний вантажний транспорт або об ‘єкт знаходиться у віддаленій глибинці, і доставка в такий регіон обходиться досить дорого. Рами металопластикових виробів досить міцні. А ось склопакети – крихкі. Тому вантажоперевезення пластикових вікон вимагають дотримання декількох правил. Давайте розберемося, яких саме.

5 правил правильного перевезення пластикових вікон

Насамперед потрібно переконатися, що габарити причепа або фургона достатні для розміщення виробів. Не рекомендується встановлювати вікна так, щоб вони виступали за межі заднього борту. Коли місткий транспорт знайдено, в його кузові потрібно встановити “піраміду” – зварну конструкцію з металевих профілів, призначену для вирішення саме цього завдання. Після цього необхідно виконати наступні операції:

  • Встановити металопластикові вікна вертикально, з обох сторін піраміди.
  • Внизу слід укласти м ‘який матеріал (кілька аркушів картону, пінопласт тощо), щоб уникнути пошкоджень рами.
  • Надійно зафіксувати вироби, запобігаючи їх переміщення і тертя один об одного або про “піраміду”.
  • Обмотати вікна плівкою, щоб захистити від осідання пилу або попадання камінців.
  • Вести автомобіль на невеликій швидкості, мінімізуючи вібрацію і стрибки кузова.

“Піраміду” потрібно надійно закріпити в кузові, щоб запобігти її переміщенню до бокових, переднього і заднього бортів, а також падінню на бік. Для фіксації вікон слід використовувати міцні та широкі ремені. Найбільш популярними є нейлонові вироби. Укладання м ‘якого матеріалу виконує демпферну функцію – пом’ якшує вібрацію і запобігає пошкодженню рам знизу.

Обмотувати плівкою можна вже повністю укомплектовану “піраміду”. Це особливо важливо в тому випадку, якщо причіп відкритий. Ну і слід пам ‘ятати, що в кузові знаходиться крихкий вантаж. Тому зайва повільність на дорозі (низька швидкість) буде тільки плюсом!

Перевезення вікон без “піраміди”

Якщо транспорт є, але спеціального пристосування немає, без нього можна і обійтися. У подібних випадках вікна найчастіше перевозять у горизонтальному положенні. При такому транспортуванні потрібно враховувати такі рекомендації:

  • Пол кузова повинен бути рівним, без виступів (стиків, болтів тощо).
  • Перед укладанням металопластикових виробів потрібно створити пом ‘якшувальну підкладку.
  • Під нижнє вікно і між усіма наступними слід укладати аркуші пінопласту.
  • ироби необхідно укладати плашмю – стосом один на одного.
  • Отриманий “пиріг” потрібно надійно зафіксувати, щоб вікна не зміщувалися під час руху.
  • Весь стосунок слід обмотати плівкою, запобігаючи осіданню пилу і потраплянню камінчиків.
  • Швидкісний режим потрібно вибирати ще більш скромний, ніж при використанні “піраміди”.

Ідеально рівною підлогою кузова може похвалитися далеко не кожен вантажний автомобіль. Невеликі виступи цілком допустимі. Однак наявність, наприклад, поздовжньої або поперечної перемички висотою навіть 2-3 сантиметри – неприпустима. Вона може стати причиною викривлення рами нижнього (в стосі) вікна.

У будь-якому випадку, стать рекомендується застелити килимом або сукном. Це і вібрацію зменшить, і згладить безліч нерівностей. Після підкладки основним демпферним шаром виступає аркуш пінопласту. Залежно від розміру виробів може знадобитися кілька аркушів. Пінопласт слід укладати після кожного вікна. І коли “слоєний пиріг” буде готовий, залишається тільки надійно його закріпити і наглухо обмотати плівкою.

При горизонтальному перевезенні пластикових вікон склопакети схильні до більшої небезпеки. Щоб не допустити їх пошкодження, потрібно вести вантажівку на мінімальній швидкості, особливо, по нерівних дорогах. Така поїздка займе незвично багато часу, але зате всі вироби будуть доставлені в цілості.

Підведемо підсумки

Знання того, як перевезти пластикові вікна в причепі, ще не гарантують, що все пройде гладко. Всього лише одне тріснуте скло зведе нанівець омріяну економію на доставці. Якщо вироби перевозить покупець, він і відповідає за їх цілісність. А якщо продавець – відповідальність покладається на нього аж до моменту відвантаження. Чи варто гнатися за невеликою економією, ризикуючи пошкодити вікна і обтяжуючи себе зайвими турботами? Якщо ні, то краще довірити перевезення металопластикових виробів продавцю або підряднику, який спеціалізується на вантажоперевезеннях!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Обратный звонок


Оставьте номер Вашего телефона и мы перезвоним Вам!