Як проходить збірка і розбирання меблів при переїзді

Будь-який переїзд – це дуже складний, трудомісткий і відповідальний захід. Воно включає в себе безліч різних завдань, і якщо з більшою частиною можна впоратися і своїми силами, то розбирання і складання меблів повинні виконуватися професійними майстрами. Це гарантія того, що вона не буде пошкоджена, а всі роботи будуть проведені акуратно і в найоптимальніші терміни.

В яких випадках потрібне розбирання та складання меблів при переїзд

Дана послуга є досить затребуваною і поширеною в Харкові та інших містах України. Складання меблів при переїзді квартирному або офісному зазвичай потрібно в наступних випадках:

  • Габарити меблів, не дозволяють транспортувати їх у зібраному вигляді;
  • Вузькі дверні та прорізи;
  • Сходові прольоти невеликої висоти і вузькі ширину.

Обов ‘язковому розбиранню підлягають корпусні меблі, дзеркальні, 2-х і 3-х створчасті шафи, стінки, висотою понад 2200 мм, деякі моделі м’ яких меблів, зокрема кутові дивани, складні конструкції офісних меблів, наприклад, стійки ресепшен, виставкові стелажі. Також обов ‘язково слід розбирати дизайнерські та елітні меблі.

Перевезення та складання меблів на новому місці дозволяє забезпечити її збереження. Особливо це актуально якщо її доводиться зносити або піднімати на високий поверх, без використання вантажного ліфта.

Ще один важливий момент – це економічна складова. Перевезення меблів у нерозібраному вигляді може зайняти набагато більше часу, ніж її розбирання і складання, оскільки в другому випадку, її спуск і підйом можна виконувати на звичайному пасажирському ліфті. А для транспортування потрібно менше ходок вантажного транспорту. Все це обов ‘язково слід враховувати.

Як підготувати меблі до перевезення

Перше, що потрібно зробити – це визначити які меблі необхідно буде розбирати. При цьому слід враховувати, що часто цілком можна обійтися частковою розбіркою. Для цього потрібно виміряти її габарити, а також ширину і висоту коридорів, сходових прольотів і дверних прорізів.

Другий етап підготовка упаковки. Після цього можна переходити безпосередньо до процесу розбирання. Починати потрібно зі зняття фурнітури, яку потрібно акуратно укладати в окремі коробки, а шурупи, саморези та інші елементи кріпака скласти в окремий пакет. Кожна упаковка, як і елемент конструкції потрібно промаркувати. Це дозволить виконувати збірку меблів максимально швидко, не витрачаючи час на пошук потрібної деталі або комплектуючого.

Особливу увагу слід приділяти надійності упаковки і кріпленню в кузові транспортного засобу. Замовляючи послуги квартирного або офісного переїзду в спеціалізованій компанії, можна бути впевненим, що буде надана техніка, для перевезення меблів, оснащена всім необхідним для її надійного кріплення.

Чому слід звертатися до професійних майстрів

Збірка меблів – процес дуже відповідальний, що вимагає наявності певних знань, досвіду та спеціального інструменту, а також уміння правильно встановити і налаштувати різні механізми (трансформації, підйомні та інші). Тому найкраще, відразу звернутися до кваліфікованих майстрів, які знають, як правильно розібрати меблі, так як тут теж є свої тонкощі і нюанси.

Крім цього, вони виконають весь комплекс робіт в найстисліші терміни, ретельно упакують і пронумерують всі деталі та елементи конструкції, акуратно винесуть її і надійно закріплять меблі в кузові вантажної фури. По прибуттю на місце занесуть і розпакують її в квартирі або офісі, і виконають збірку меблів та її встановлення. Тут ми розібрали основні моменти, як розібрати меблі для переїзду, і переваги звернення в компанію, що спеціалізується на наданні послуг з організації квартирних і офісних переїздів “під ключ”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Обратный звонок


Оставьте номер Вашего телефона и мы перезвоним Вам!