Переїзд банку за всіма правилами під ключ

В останні роки, кількість банківських установ стрімко зростає. При цьому деякі організації розширюються, збільшуючи штат співробітників, відкриваючи нові філії, інші переїжджають в приміщення більшої площі, треті, навпаки оптимізують свою роботу, підбираючи собі більш економний варіант. Тому сьогодні переїзд банку є досить поширеною процедурою.

З чого починати переїзд банку, алгоритм дій

До організації цього процесу слід підходити дуже відповідально, і враховувати всі особливості банківського переїзду, які пов ‘язані в першу чергу з необхідністю систематизованим транспортуванням великої кількості документації, а також дорогого офісного обладнання, сейфів і меблів. Тому довіряти проведення всіх робіт краще фахівцям мувінгової компанії, які мають досвід і навички в цій справі, а також все необхідне для того, щоб переїзд пройшов максимально швидко, комфортно і безпечно. Для цього необхідно дотримуватися певних правил і виконувати все поетапно. Приблизний алгоритм дій при банківському переїзді виглядає наступним чином.
банковский переезд

  1. Виїзд фахівця на місце для аналізу обсягу майбутніх робіт і підбору необхідного транспорту.
  2. Узгодити дату і час переїзду банку і укласти договір.
  3. Скласти перелік цінного майна, великовагового та великогабаритного банківського обладнання та меблів.
  4. Підготувати пакувальні матеріали, короба, скотч і доставити за місцем призначення.
  5. Виробити, за допомогою штатних (банківських) або залучених з боку фахівців, від ‘єднання, і упаковку комп’ ютерної техніки та офісного обладнання.
  6. Заздалегідь замовити перепустки для вантажників та транспортних засобів.
  7. При необхідності провести повну або часткову розбирання великогабаритних меблів, для зручного та безпечного її транспортування.
  8. Винести, завантажити і надійно закріпити майно банку.
  9. Доставити на нову адресу, розвантажити, розпакувати і встановити по своїх місцях меблі, сейфи, технічне обладнання, комп ‘ютерну та офісну техніку та інше майно.
  10. Утилізувати сміття.

Важливо – весь процес перевезення банківського обладнання, від його навантаження/вивантаження і до установки на новому місці повинен здійснюватися під контролем відповідальної особи.

Також слід враховувати, що кожен день бездіяльності фінансової установи негативно позначається на її клієнтах, а також на ефективності роботи. Це ще один довід на користь того, що довіряти це потрібно тільки професіоналам, які точно знають як організувати банківський переїзд з максимальною оперативністю і з урахуванням всіх наявних нюансів. Наприклад, для переміщення важкого банківського обладнання необхідно, щоб вантажники такелажники були оснащені спеціальною технікою і спорядженням (гідравлічні візки).
Бажано організувати переїзд таким чином, щоб не допустити повну зупинку банківських операцій. Для цього, потрібно все чітко розрахувати за часом, щоб відключення важливих платіжних систем проводилося в неробочий час (вночі, у вихідні та святкові дні), а його перевезення на нове місце, підключення і введення в роботу були виконані максимально швидко.
У цій статті ми розібрали основні моменти того, що потрібно для банківського переїзду і важливі нюанси на які обов ‘язково слід звернути увагу. Дотримуючись даних рекомендацій, і складеного графіка, зміна приміщень для фінансової установи пройде без проблем для її співробітників і клієнтів.

Обратный звонок


Оставьте номер Вашего телефона и мы перезвоним Вам!