
В останні роки, кількість банківських установ стрімко зростає. При цьому деякі організації розширюються, збільшуючи штат співробітників, відкриваючи нові філії, інші переїжджають в приміщення більшої площі, треті, навпаки оптимізують свою роботу, підбираючи собі більш економний варіант. Тому сьогодні переїзд банку є досить поширеною процедурою.
З чого починати переїзд банку, алгоритм дій
До організації цього процесу слід підходити дуже відповідально, і враховувати всі особливості банківського переїзду, які пов ‘язані в першу чергу з необхідністю систематизованим транспортуванням великої кількості документації, а також дорогого офісного обладнання, сейфів і меблів. Тому довіряти проведення всіх робіт краще фахівцям мувінгової компанії, які мають досвід і навички в цій справі, а також все необхідне для того, щоб переїзд пройшов максимально швидко, комфортно і безпечно. Для цього необхідно дотримуватися певних правил і виконувати все поетапно. Приблизний алгоритм дій при банківському переїзді виглядає наступним чином.
- Виїзд фахівця на місце для аналізу обсягу майбутніх робіт і підбору необхідного транспорту.
- Узгодити дату і час переїзду банку і укласти договір.
- Скласти перелік цінного майна, великовагового та великогабаритного банківського обладнання та меблів.
- Підготувати пакувальні матеріали, короба, скотч і доставити за місцем призначення.
- Виробити, за допомогою штатних (банківських) або залучених з боку фахівців, від ‘єднання, і упаковку комп’ ютерної техніки та офісного обладнання.
- Заздалегідь замовити перепустки для вантажників та транспортних засобів.
- При необхідності провести повну або часткову розбирання великогабаритних меблів, для зручного та безпечного її транспортування.
- Винести, завантажити і надійно закріпити майно банку.
- Доставити на нову адресу, розвантажити, розпакувати і встановити по своїх місцях меблі, сейфи, технічне обладнання, комп ‘ютерну та офісну техніку та інше майно.
- Утилізувати сміття.
Важливо – весь процес перевезення банківського обладнання, від його навантаження/вивантаження і до установки на новому місці повинен здійснюватися під контролем відповідальної особи.
Також слід враховувати, що кожен день бездіяльності фінансової установи негативно позначається на її клієнтах, а також на ефективності роботи. Це ще один довід на користь того, що довіряти це потрібно тільки професіоналам, які точно знають як організувати банківський переїзд з максимальною оперативністю і з урахуванням всіх наявних нюансів. Наприклад, для переміщення важкого банківського обладнання необхідно, щоб вантажники такелажники були оснащені спеціальною технікою і спорядженням (гідравлічні візки).
Бажано організувати переїзд таким чином, щоб не допустити повну зупинку банківських операцій. Для цього, потрібно все чітко розрахувати за часом, щоб відключення важливих платіжних систем проводилося в неробочий час (вночі, у вихідні та святкові дні), а його перевезення на нове місце, підключення і введення в роботу були виконані максимально швидко.
У цій статті ми розібрали основні моменти того, що потрібно для банківського переїзду і важливі нюанси на які обов ‘язково слід звернути увагу. Дотримуючись даних рекомендацій, і складеного графіка, зміна приміщень для фінансової установи пройде без проблем для її співробітників і клієнтів.