Поради щодо перевезення торгової точки

Якщо ви власник торгового бізнесу, то точно замислювалися над тим, що хочете розширитися, збільшити обiг. Ви уявляли як будуть йти справи після того, з якими постачальниками хочете працювати і на скільки більше грошей заробите. І ось цей день настав. Здавалося б, все вже розпланували та місце знайшли, а про переїзд не подумали. Але тут і не треба багато думати, а треба одразу замовляти послугу вантажоперевезень торгової точки.

Напевно, у вашому магазині є обладнання, стелажі та товари, які вимагають дбайливого відношення. Але як саме відбувається сама процедура переїзду? Про це дізнаєтесь нижче.

Перевезення торгової точки передбачає переміщення всього обладнання та товарів на нове робоче місце. Переїзд можна вважати закінченим, коли ваш магазин готовий до повноцінної роботи та прийому клієнтів. Якщо у вас є дороге обладнання, а продаєте ви тендітні товари або продукти харчування, то вам не обійтися без досвідченого перевізника, який допоможе влаштувати швидкий і комфортний переїзд без ризиків.

Після дзвінка з представником мувінгової компанії до вас приїде оцінювач. Цей фахівець відповідальний за збір інформації, за якою будуть визначені якась машина, пристосування та кількість робітників потрібні для виконання роботи. На цьому ж етапі ви зможете детально дізнатися інформацію, що цікавить, яку не встигли/забули обговорити з консультантом при оформленні заявки. Оцінювач і загальну ціну за всю роботу зможе озвучити. Хоча ця цифра все одно буде приблизною, остаточну вартість дізнаєтеся лише після обробки інформації оцінювача.

Порада 1 – Складіть договір

Це класика жанру, за будь-яке перевезення рекомендується укладати договір, якщо не хочеш казусів. Але для перевезення магазину ця порада особливо актуальна, тому що переміщуєте ви не тільки стелажі, а й товар, що реалізується. Ви за нього гроші вже заплатили, але нічого ще не заробили на продажі. А у разі ненавмисного псування – і не заробите.

Ось для випадків відшкодування збитків і потрібен договір. Тим більше, коли він може бути суттєвим. При неакуратному поводженні з майном компанія з мувінгу сплатить збитки, але цей порядок визначається окремо у договорі. Часто товар або застрахований, або страхується на період перевезення окремим пунктом.

Порада 2 – Складіть опис майна

Якщо ви власник ювелірного, продуктового або великого магазину, то знаєте, що товару може бути чимало. І поки ви не збираєтеся вивозити банки з кукурудзою на своїй машині, краще складіть список усіх найменувань та їх кількість. Тоді зможете орієнтуватися на ці цифри під час перевірки привезеного майна.

Наприклад, можна і не знати, що у вас стягнули золоте кільце під час переїзду магазину, поки не перевірите його наявність. І хоча підрядник не захоче псувати репутацію, це ще не означає, що крадіжки не станеться. Тому перестрахуватися у випадку з особливо цінними товарами все ж таки варто.

Порада 3 – Розмова з представником підрядника

Коли до вас приїде оцінювач, він ставитиме запитання щодо майна та його обсягу, і взагалі особисто огляне весь магазин. Тут ви можете заощадити собі час: одразу підготуватися і згадати, або записати кількість і габарити товарів.

Підготуватися можна і для вказівки особливо цінних і тендітних виробів – якщо їх багато, то вам не потрібно буде ходити і розповідати вантажникам які товари найцінніші. Але для цього доведеться скласти список.

Порада 4 – Послуга упаковки

Для перевезення торгових павільйонів потрібно багато часу, так і пакувальних матеріалів. Обговоріть послугу упаковки товарів заздалегідь, щоб взагалі не мучитися з пошуком плівки на ринках.
Вантажна бригада зможе швидше за все упакувати і приїде з власними матеріалами, так що докуповувати нічого не доведеться.

Порада 5 – Присутнiсть під час процесу

Можливий варіант переїзду без участі замовника під час зборів. Але тут все ж таки краще бути присутнім, що забезпечить наступні переваги:

  • велику акуратність та старанність;
  • відсутність крадіжок при пакуванні виробів та майна;
  • спритний темп роботи вантажників.

Хоча це звучить банально, але стежити за роботою на всіх етапах – чудова гарантія швидкого та надійного переїзду. Бригада буде ще більш чемно ставиться до ваших речей і точно не допустить недбалих ударів об стіни та дверні отвори при виносі та занесення речей.

Тут звичайно вирішувати вам, але один неакуратний рух і новий диван вже не відповідатиме заявленим характеристикам. Самі дефекти відразу не виявляться, але можуть бути. А під вашими очима у робітників стимул викластися на всі 100%.

Порада 6 – Не нехтуйте кінцевою перевіркою

Відмінно якщо підряднику можна довіряти, але перевірити чи все в наявності і справне по приїзду потрібно. По-перше, так помітите дефекти, що з’явилися, і зможете виправити їх. По-друге, можливо виявити недоліки та несправності, що виникли з вини вантажників. Це можуть бути як подряпані стелажі, так і потертості, розриви, вм’ятість на продуктах, техніці, меблях. Тим більше, що якщо відразу не помітити будь-яких проблем, що виникли в ході перевезення торговельного обладнання або самих виробів, то й довести провину мувінгового сервісу буде неможливо. Так що не лінуйтеся та починайте огляд відразу після вивантаження товару.

Це основні моменти, на які потрібно звернути увагу під час переїзду. Так що підстрахуйтесь, будьте готові до питань та перевіряйте як виконується робота.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Обратный звонок


Оставьте номер Вашего телефона и мы перезвоним Вам!