ТОП-10 помилок під час переїзду

Пережити переїзд – все одно що почати життя заново. І перебільшення в цьому твердженні немає. Так і відбувається – розлучаючись зі старою квартирою, колишніми сусідами, ми відкриваємося назустріч новому – людям, подіям і емоціям. Бувало, що сімейні пари навіть розлучалися через це! І все через непродумані дії – своїх і, звичайно ж, перевізників. При тому, що послуги переїзду в Харкові надають багато, відповідальних виконавців завдання не просто знайти. Щоб не допустити похибок, довірившись першому зустрічному, необхідно самому мати чіткий план заходу.

Пропонуємо озброїтися ручкою і записною книжкою – будемо вчитися на чужих помилках при переїзді. Розгляньмо ТОП-10 найпоширеніших.

  1. He будувати плани і не призначати терміни
  2. Не планувати і думати, що все саме складеться – те, з чого починаються неприємності. Спочатку продумайте все до дрібниць: в якій послідовності будете пакувати речі, хто буде вантажити, хто вивозити. Важливо визначити, скільки часу знадобиться. Навіть якщо масштаби перевезеного невеликі – все одно необхідно діяти за планом. Не відкладайте все на останній день – займайтеся завданням поступово. Якщо здається, що впораєтеся за добу, відведіть на вирішення питання два-три дні.

  3. He розбирати речі – старе і нове, все з собою
  4. Безжально викиньте все, що давно не носите і чим не користуєтеся. Збирати все підряд, засуджуючи “я подумаю, що з цим робити, після” – погана ідея. Тут і зараз слід відправити непотрібне в сміття, а на нове місце взяти актуальний набір речей.

  5. Пакувати всі підряд без розбору – “щоб швидше”
  6. Одна з найжахливіших помилок переїзду. Уявіть перший день на новому місці – будь то офіс або квартира, завжди є приналежності, які знадобляться в першу чергу. Косметика, зубна паста, щітка, домашній одяг, папка з документами. Обов ‘язково зберіть все це заздалегідь і відкладіть окремо, упакуйте в окремий пакет. На новому місці скажете собі спасибі.

  7. He підписувати речі – не знати, де що лежить
  8. Перегукується з попередньою помилкою. Для прискорення процесу, вантажники, заручившись підтримкою господарів, часто складають всі валізи, пакети, мішки в одну купу, в кузов автомобіля. А потім також хаотично вивантажують. В результаті, не зрозуміти, де що знаходиться. Тільки після повної розпакування вдається знайти необхідну річ. А на це може знадобитися кілька діб. Поставтеся до питання серйозніше – складайте в окремі коробки посуд, одяг, документи, книги. Кожну підпишіть, наклейте кольорові стікери. Це заняття коштує цілих нервів і збережених нормальних відносин у сім ‘ї.

  9. Меблі – такий самий вантаж, як і всі інші
  10. На жаль, це не так. До перевезення меблів поставтеся з особливою увагою. Розумно провести її заміри і порівняти з розмірами дверних прорізів – на старому і новому місцях, а також у під ‘їздах. Можливо, шафи і дивани треба розібрати, так як вони не пройдуть у двері. Нерозбірне підготуйте – зафіксуйте ящики, зміцніть ніжки – щоб нічого не відкрилося і не відламалося. І, так – бажано все упакувати, обернути плівкою. Щоб не довелося чистити дивани або ще краще – міняти здібну оббивку. Якщо меблів багато, на це може піти цілий день.

  11. Заощадимо і перевеземо самі
  12. У цю пастку потрапляють ті, хто має власний автомобіль. Щоб не наймати професійну команду з відповідним транспортом, намагаючись заощадити, люди вирішують перевозити вантаж частинами, за кілька разів. Деякі використовують причіп, але ситуацію це не рятує. У підсумку витрачаються колосальні кошти на паливо, плюс – час і нерви. До всього іншого ще є ризик пошкодити речі.

  13. Вантажники – від Івана, водії – від Петра
  14. Бажаючим обійтися мінімальними витратами важко зупинитися. Ще одна можливість заощадити – наймати окремо вантажників і окремо водія з машиною. Часто буває, що в одній фірмі діє акція на навантаження, а в іншій – на перевезення. Так от, поєднувати несумісне – не варто. У відповідальний момент виявиться, що акція скасувалася, хтось запізнюється, і в сумі у вас буде простий, за який доведеться платити, або проблеми з навантаженням. Щоб так не сталося, домовляйтеся з серйозним перевізником, відразу про все – коли компанія несе повну відповідальність за переїзд, з неї запитують за кожну дрібницю. І часом це дуже до речі.

  15. Краще попросимо друзів допомогти з переїздом
  16. На перший погляд, відмінна ідея – зі своїми простіше домовитися, ніж з чужими. На практиці процес може перетворитися на дружні посиденьки, перекладання згортків з кута в кут, але не в оперативне навантаження і відправку речей. Існує й питання етики – зі своїх незручно брати плату за роботу, своїм ніяково зробити зауваження. Не ображайтеся, якщо посуд виявиться розбитим, а меблі подряпаними. Повторимося, що розумно користуватися послугами професійних перевізників.

  17. Дата переїзду не має значення
  18. Яка різниця, коли призначати дату виїзду? Велика! Не плануйте переїзд на початку, кінці місяця, а також перед святами. Це годинник-пік для відповідних компаній – все буде робитися поспіхом або зірветься. В інші дні можна заощадити (нарешті!) і не переплачувати за те, що попит на послугу зріс. І ще. Домовляйтеся про переїзд вранці або вдень. У темний час доби незручно вантажити меблі, так, і все інше. Щоб не переживати про те, чи приїде бригада вчасно, замовляйте переїзд заздалегідь – мінімум, за тиждень. Ви встигнете обговорити всі нюанси і скласти необхідні договори.

  19. Відсутність планів розстановки і розпакування
  20. Головне – переїхати, інше саме станеться. Ні, бажано продумати заздалегідь, де які меблі стоятимуть, і де що лежатиме. Таким чином можна розвантажувати все з розумом, переміщуючи предмети інтер’єру на майбутні місця. Крім того, якщо не рухати зайвий раз меблі, вони збережуться краще, так, і в новій квартирі не буде пошкоджень. Якщо мова йде про офіс, то ще простіше спланувати розстановку столів, стільців і шаф заздалегідь – по кабінетах або у великій загальній кімнаті.

Тепер ви знаєте, які помилки зустрічаються при переїзді, а значить, готові їх уникнути. Щоб все пройшло як по маслу, не поспішайте, думайте і плануйте, і головне – укладайте договір з грамотним перевізником. Не довіряйтеся друзям, знайомим, неперевіреним компаніям. Удачі!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Обратный звонок


Оставьте номер Вашего телефона и мы перезвоним Вам!